سایت تکنیک دات کام با آموزش در زمینه برق و الکترونیک و ابزار دقیق شروع به فالیت کرده است و در اینده نزدیک با پیشرفت در زمینه های دیگر و همکاری با بخشها و اساتید مجرب مطالب و موضوعات تحت پوشش را وسیع تر خواهیم کرد. با تکیه بر تخصص عملی و تجربیات اساتید گرانقدر در این زمینه امیدواریم تاثیر هر چند کوچک در رشد و شکوفای این عرصه بکنیم و جوانان و اینده سازان مملکت را برای بازار کار آماده کنیم.

محل لوگو

آموزش برق صنعتی


آموزش برق صنعتی

این جزوه شما را با برق صنعتی و تمام ادوات که در این صنعت مورد استفاده قرار میگیرد را همرا با توضیح کامل و مدار فرمان آن اشنا میکند و برای یک مهندس برق اطلاعات مورد نیاز در حوزه برق صنعتی و و صنعت را فراهم می کند . شما با خواندن هیچ کتاب و جزوه ای یک مهندس کامل نخواهید شد بلکه با کار و تجربه در این زمینه می توانید یک مهندس موفق در حوزه کاری خودتون شوید این کتاب مفاهیم پایه ای مربوط در حوزه برق صنعتی را همراه با شکل و مدار فرمان مربوطه کامل توضیح داده است و شما را برای ورود به این حوزه آماده می سازد. به امید خلق آینده ای زیبا . فرمت پی دی اف 140 صفحه


مبلغ واقعی 28,873 تومان    29% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 237

دیدگاه های کاربران (0)

منتظر خبر های شگفت انگیز ما باشید.‏

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما